Szilveszteri cicoma




A videomegosztókon millió tutorialt talál az ember lánya, hogy hogyan készítsük el ezt a bruttó 15 perces körömdizájnt.

Kb. négy színre van hozzá szükség, alaplakkra, fedőlakkra, szivacsra, és egy kis türelemre.





Amiket én használtam hozzá (sorrendben):

Essence Better Than Gel Nails alaplakk
Essence Twilight Breaking Dawn part 2  01 Jacob's Protection

Ezután a szivacs szélével vittem fel a következőket:
Essence Cute as Hell 01 naughty but nice (a tejút közepe egy sávban)

Ennek a csíknak a szélére teljesen véletlenszerűen került minimális
Essence Colour&Go  38 choose me! és
Miss Sporty Clubbing Colours 404

végül fehér pontozólakkal (Nail Star Two-way nail art pen&brush) apró csillagokat pöttyöztem, és áthúztam egy sor nagy szemcsés kék glitteres lakkal (Butterfly Single), és lefújtam Avon szárító spray-vel.

Sokkal egyszerűbb, mint amilyennek tűnik, és nagyon mutatós.
Szilveszteri buliba tökéletes.

Megjegyzések