Csináld magad | Stormtrooper hűtőmágnes vasalható gyöngyökből

Csináld magad | Stormtrooper hűtőmágnes vasalható gyöngyökből - DIY Stormtrooper fridge magnet from meltable beads
Kétféle ember létezik. Az egyik, aki rajong a Csillagok háborúja szériáért, és a másik, aki nem. Az én rajongásom érdekesen kezdődött, tekintettel arra, hogy kiskoromban sosem voltam képes egyszer sem végignézni az űropera egyik részét sem. Nade, aztán jött a fordulat, és egyhuzamban néztem végig az összeset. Többször. R2D2-n kívül megszerettem még néhány karaktert, de a kedvencem a rohamosztagos csapat. Magyarázatom nincs a miértjére, de bármit el lehet adni nekem, amin egy-egy ilyen karakter szerepel. A gyerekeknek való lemosható tetoválástól kezdve a poharakig. Ez van.

Aztán amikor a QR kódos poháralátétből megmaradt két tálnyi vasalható gyöngyöt megtaláltam, megszületett ez a hűtőmágnes. Mert ha fekete-fehér, mi más juthatna eszembe, mint egy stormtrooper. Percek alatt elkészül, gyerekek csak felnőtt felügyeletével készítsék el a vasaló + ragasztópisztoly kombináció miatt.

Egyébként az megvan, hogy május negyedike a Nemzetközi Star Wars világnap? May the 4th be with you. Ugye-ugye? :)

amire szükséged lesz hozzá:

  • vasalható gyöngyök
           17 db szürke
           84 db fekete
           115 db fehér

  • négyzet pegboard
  • vasaló
  • sütőpapír
  • ragasztópisztoly+stift vagy erős barkácsragasztó
  • mágnes


így készítsd:

1. a kép alapján rakd ki a mintát a pegboardon, majd sütőpapíron keresztül közepes hőfokon vasald át, amíg  a gyöngyök megolvadnak. a másik oldalon is vasald át ugyanígy, és hagyd kihűlni (lehetőleg lesúlyozva, hogy ne kunkorodjon fel)


2. a ragasztópisztoly vagy erős barkácsragasztó segítségével ragaszd fel a hátoldalára a mágnest. Akár több mágnest is használhatsz, mivel a figura kb 8 cm*6 cm méretű lesz.

A hűtőre helyezve minden nap eszedbe jut majd, hogy az Erő legyen veled.



Megjegyzések