Karácsonyi világító LEDes képkeret

Amikor elővettem a három éve megvásárolt akciós képkeretet -, ami végül nem került fel a falra-, a zsugorcsomagolás eltávolítása után kiderült, hogy az ezüst fólia levált róla, így néhány sornyi cifra körmondat után úgy döntöttem, hogy adok neki még egy lehetőséget, és egy új funkciót. Először elkezdtem lehúzni a fóliát, és mivel valami világító hangulatdekorációt akartam készíteni, eszembe jutott, hogy még valamikor szeptemberben találtam egy glitteres csomagolópapírt (tudjátok, a nők és a csillogó tárgyak központja). Szerintem nagyjából tíz perc alatt összeállt az ötlet, és ezután fél óra alatt maga a dekoráció. Hát így született ez a kis karácsonyfás ledes világító képkeret.

Hozzávalók:


  • képkeret
  • LEDes elemes fénysor
  • alacsony hőfokú ragasztópisztoly és ragasztóstift
  • glitteres kartonpapír vagy csomagolópapír (nem fólia,  fontos, hogy papír legyen)
  • fehér kartonpapír
  • barkácsragasztó






Elkészítés:

Az első lépés nálam a nulladik volt, leszedtem a fóliát, és lefestettem a keretet a glitteres papírral tónusban megegyező színű metálfényű akrilfestékkel.

Szereld szét a képkeretet.

A képkeretnek megfelelő méretben vágj ki a fehér kartonpapírból egy téglalapot, és vágd ki a papír közepéből a karácsonyfa sziluettjét.




Vágj ki a képkeret hátuljának megfelelő méretű téglalapot a glitteres papírból és ragaszd a képkeret hátuljára a belső oldalára barkácsragasztó segítségével.

Helyezd a fehér kartont a képkeret üvegére belülről, és rögzítsd néhány pöttyel a keret oldalánál a ragasztópisztoly segítségével.

Rendezd el és rögzítsd a ledes fénysort a papír hátuljára szintén a ragasztópisztoly segítségével.




Helyezd vissza a képkeret hátulját, és rögzítsd (én ezt is ragasztópisztollyal tettem meg, mivel sosem sikerül a kis képkeretrögzítő pöcköket visszaütnöm normálisan).



Nincs más hátra, mint a kiszemelt helyre helyezni, és gyönyörködni benne.







Megjegyzések